Am început să scriu articolul acesta cu datele pe care Oriflame ni le transmit, acelea fiind că:

-EcoBeauty este o gamă naturală și eficientă de îngrijire a pielii, îmbogățită cu ingrediente recunoscute pentru protecția antioxidantă și proprietățile benefice pentru piele.

-EcoBeauty oferă pielii tale tot ceea ce are nevoie- în mod natural!

-Dacă îți dorești mai multă strălucire, hidratare și hrănire pentru tenul tău, folosește gama EcoBeauty!

Dar, m-am oprit deoarece cred că v-ați săturat să tot auziți clișee tip Teleshopping, cu întrebările lor de genul „V-ați săturat să aveți piele uscată?”, “Sunteți în căutare de oriflame-ecobeauty-serumproduse naturale?”cu răspunsuri miraculoase! Desigur, toate cele enunțate mai sus, din reclamele Oriflame, sunt adevărate, dar cred că oamenii mai au nevoie câteodată de puțină demonstrație, de sinceritate mai multă și de cineva care să inspire încredere.

Eu, în schimb, vă voi povesti despre cum am descoperit eu produsele EcoBeauty și cum le folosesc. Și, să nu uităm de rezultate!

Prima dată am văzut gama EcoBeauty în catalog. Mai exact, pe coperta catalogului nr 13. Ce mi-a plăcut foarte mult, a fost prezentarea produselor- clasică, simplă, stilată. Pe lângă prezentare, produsele aveau și o mică descriere, care să te ajute în a-ți alege produsul corespunzător sau, de ce nu, să găsești un produs nou care să-ți placă!362c03f4310da2e34faea6ba4845ffac

La Conferința Managerilor de la Piatra Neamț, a fost prezentată și această gamă, cu un filmuleț pe fundal. Atunci am decis că trebuie să îmi iau un tonner. Aveam idea încă de la cursul de machiaj by Oriflame, dar atunci mi s-a confirmat.

Rutina EcoBeauty de îngrijire naturală a pielii conține: lapte demachiant, loțiune tonică, cremă de ochi, ser, cremă de zi și ulei facial. Eu una, nu folosesc decât demachiant și tonner. Ideal ar fi să ne dăm cu tot cearșaful de produse pe față, dar nu prea le găsesc întrebuințarea. Poate că se datorează faptului că încă n-am ajuns la o vârsta atât de înaintată. De exemplu, mama mea folosește ulei pentru că hidratează mai bine, cică. Eu una, urăsc să simt ceva curgându-mi printre degete.

Fiecare om are plăcerile și neplăcerile lui, tabieturile, ticurile, satisfacțiile și nesatisfacțiile lui. Și acum, făcând aluzie la subiectul nostru, gama EcoBeauty CHIAR oferă ceea ce vrei! Nu-ți place crema? Nicio problemă! Ai ulei facial EcoBeauty! Nu folosești loțiune tonică? EcoBeauty îți oferă demachiant!

După ce am luat tonnerul, al cărei descriere era “În timp ce apa de trandafir contribuie la tonifierea pielii, zaharurile din mușețel o hidratează, iar această combinație de ingrediente naturale asigură pielii o senzație de reconfortare”. Și am fost plăcut surprinsă că, după ce mă demachiez când ajung acasă și aplic tonnerul pe față, am o senzație de împrospătare, de parcă pielea mea ar respira. Și, dacă vreți să faceți un experiment, tot ce trebuie să faceți este să: demachiați-vă FOARTE bine, după care aplicați discheta cu lichidul tonifiant pe ea. Pe dischetă, tot va fi fond de ten și machiaj, din cauza faptului că pielea feței conține pori, iar aceștia rețin machiajul și în interior. Ceea ce ștergem cu demachiantul, este doar suprafața.

După care, mi-am comandat și laptele demachiant, la care am descoperit o substanță care se întinde foarte bine, fără să consum mult, fiind foarte cremos.

În concluzie, gama EcoBeauty chiar oferă hidratare și strălucire, dar aplicată în mod regulat. Laptele demachiant trebuie aplicat în fiecare zi pentru a îndepărta machiajul, loțiunea tonică îți împrospătează tenul, crema de ochi ajută la catifelarea pielii din jurul ochiului, serul oferă luminozitate, crema de față hidratează, iar uleiul facial e un tratament de refacere a pielii.

d1_news_for_prez06-e1460323563483

Dacă ți-a plăcut articolul, share și follow pentru mai multe articole faine ca acesta! 🙂

